07 November, 2008

study time!


korang tahu? bile kita study last minute, macam2 rupa boleh jadi tapi bagi aku. aku memang suka study last minit, x tahu kenapa. memang azali kot tapi tapi kawan2 aku pun same gak. suka study last minute. aku rase memang trend kot.


haha
=DD

tapi nak, taknak. kena study jugak. nak jaga pointer kot. *tolong lah faham!
kelakar bile tengok semua study last minute, macam2 gaya.

haha
=DD

kelam kabut bila study last minute, semua topic nak kena cover tapi bila dah study topic tu tak yang masuk. tu aku angin je tu.




nadia study dengan penuh tension *sampai bengkak2 mata
tapi takpe, dye pandai kot!




aida struggle study account, pening weyh
tuhan je yang tahu =DD


weyh! tuhan je yang tahu macam mana penatnya time nie.
huuh!
salah aku jugak , study last minit!


yang lelaki tu Aref, dye bdk bussiness tapi kitaorang
yang kena ajar dye!
dah lah datang lambat, janji kol 8 datang kol 10. pastu loyer buruk plak.
naseb baek kawan.
kalu tak!!!


pergh! penatnye study tapi aku nak target bagus2 untuk semester nie. tapi ntah lah. aku dapat ke x?
pening kot kalu fikir pasal ini.

ya allah!


No comments: