04 November, 2008

kesewelan melanda!

oke! today, memang agak tension. saket2 kepala aku. pergi tengok carry mark kat college.

selambe je aku, dyan, allina && aida pakai jean mcm x tahu undang-undang kat KPTM tu camne.haha. pergi mampus lah. aku x sangka pulak, carry mark ACF//account teruk. pergh! sial kot. aku target yang tu tapi tu yang teruk, kedekut markah lah Pn.Nadiah nie.

5 November 2008

Wednesday

final exam

first subject account kot, x beragak. camne lah aku nak wat esok. mau gyler nie! haha. lepas tu, habits Hamira Syafiqa Bt Abdul Hamid suke study last minute. dah jadi kebiasaan dah dari azali lagi. aku pon x tahu nak wat camne esok. banyak nak kene target nie. dah lah carry mark ACF 121 macam sial! kalu kene repeat paper next sem, mau gyler aku. mengamuk Mahanom Azhar dirumah. haha

oke oke! cite pasal account, teringat icah. sebab dye memang 'sifu of account'. gyler terror account dye nie. cian dye! gado dengan boyfriend dye. ala icah, if ko sedey kitaorang ade. kitaorang bole wat ko suke2.

ICAH, ICAH, ICAH

ouh ouh! lupe lupe lupe!

tadi yoe//muhammad zafran fakhruddin bin abdull muin datang lepak ngan kitaorang. dye bawak kawan dye name yatt.

agak hotstuff lah

haha. icah tengah nak tackle dye. doh! x beragak weyh.

tapi tapi

*perlu ke cerita pasal nie?

=DD

oke2, tahu x nape aku online? nak tengok ash dah approve aku ke belum. tu je. ko ingat aku nak ke online tapi esok start final. hotstuff punye pasal ape pon sanggup. haha =DD. tapi a little disapointed kot, dye x approve lagi. erm, sedey kot.

haha.

*sangap ke ape aku nie*

dehh! eyqa memang begini!

aku sangap skandal

oke oke, aku memang sangap skandal tapi sampai sekarang i still

single

available

desperate

tapi

tapi

perlu ke aku bagitahu semua nie!

xkisah lah pape, janji aku bahagia. aku dan aida dengan xde perasaan malunye.

pakai shades

dalam cc, x macam sengal ke? siap ambik ambik gambar lagi. macam tak tahu malu lah jugak kitaorang nie tapi

kami memang begini

haha.

=DD







muncung x boleh blah!

No comments: