07 November, 2008

girls day out.

kitaorang nak final tapi still hang out macam tak kisah now is exam week.
haha.
nak buat camne. bosan kot dok dlm bilik


sebelum keluar aku, aida && nadia capture picture banyak sangat
aku dgn aida termasuk nadia camera freak k. banyak picture kitaorang. perasaan nak mampus plak tu. tapi picture kita semua best!
haha
babe, nak wat camne kan?


kami memang begini oke!

terbaek kot picture nie!

nadia pon nak jugak! haha

my lip is my asset!
haha
perlu ke?

aida, u hot babe!


muncung tu!

overkot gambar nie!haha.
kami hot tapi nadia comel sangat!

yang belakang tu.


perlu ke muncung tu?


cakaplah ape pasal kitaorang, kitaorang mmg cam nie.

kami tahu kami hot!

banyak kot picture kitaorang, x boleh nak tapis. semua nak letak!


kitaorang nak final tapi still kua, shopping macam tak kesah

&&
aku still igt today thursday oke! but today is friday.

haha.
melampau tu!
nak wat cam ne!

kitaorang g mid valley semalam, naek public transpot oke (komuter) penin aku.
haha.
nak tengok wayang
movie
max payne
*terbaek sial cte nie

kitaorang dah lah bangun lambat pastu tak lunch, sesampai kat mid valley terus cari tiket wayang. pastu pastu, kitaorang makan kat carls jr. pergh!!! the best. korang patut makan kat stu k.
terbaek

burger dye lagi besar dari muka.
fried fries gemuk2 kot!

burger tu lagi besa dari tangki aida, haha.

allina makan tak abes, marah dye.

buruk sial muka aku bile makan burge nie!


besarnye burger tu!

najwa, makan pun nak cover cover!

mulut kecik!

carl's jr the best!

lepas makan kitaorang jalan-jalan && Shopping
shopping mcm orang gyler sampai lupe show wayang kol 7 pm.

perlu ke bajet depan mng! haha.


pose dekat hsm3 tapi tgk max payne

max payne best weyh, betul cakap acap && fendio. movie nie terbaek.
hero dye penuh kejantanan.

on the way back.



berlari lari masuk ktm, mcm jakun. padahal kejar masa.
malu kot bila orang tengok. pakai cun2 tapi macam beruk.

aku kena bajet duit, duit aku abes shopping.
sorry mama, eyqa over bajet.







No comments: