10 November, 2008

alamak alamanda!



al mukadimah





Hamira Syafiqa bt Abdul Hamid eyqa myqa

jangan tanya why aku letak banyak gambar aku!
blog aku, sukati aku lah.
haha.

oke, yesterday sunday. lame xjumpa mama, papa && adek so dorang datang nak jumpe i.
rindu
miss sangat kat adek, makin comel kot.
haha.


adek, i love u so much k!
banyak cerita kitaorang story macam 1 year tak jumpe, padahal seminggu je.
adek cerita secret admire dye name akim, dah bagi respon. bagusnye!
akak doakan untuk adek.
so bile jumpe adek, question standard yang dye akan tanye.

zaid cam ne?
akak dah ade boyfriend?


so macam mane i nak jawab kalu, zaid hanafi tak tunjuk sebarang respon && i still single!
sedey kot.
haha.
perlu ke?

oke, adek just u yang faham i selain my BFF && carol.



hamira syafiqa && hamira syafinaz



dari kanan : aida, dian, icah. allina && me.


mohd shahrulnizam ahmad

dorang2 diatas je yang faham i.

oke,
back to the story,
lepas story2 with adek, mama tanya nak g mana. i bagi idea kat mid valley because nak makan carls jr
carls jr da best!

tapi papa cakap jauh, so kitaorang pergi alamanda. jalan2 kat situ, mama nak survey barang untuk holiday kat sabah nanti. katanya nak survey kasut. time tengah jalan2,
berwindow shopping
i dapat message from my BFF, aida.
xkesah lah, tengah i best2 reply text aida. i dapat i more message from arif, my college mate.


arif

message dye berkata =DD

'eyqa, aku nmpk ko! hak3.'

i pon terkejut kot, dah pulak. dalam ramai2 student kat KPTM nie, dye yang i jumpe. dengan gang plak tu.
dohh! tolong lah faham, dah la baju i x beragak. luas leher macam padang bola.
haha.
segan kot.
dah lah kawan2 dye agak hotstuff

dah pulak, kawan2 dye dah tersengih-sengih tengok aku.
eihh! malu!
haha.

then2, jumpe plak dyan && rahem kat food court. tengah dating kot, terkejut si dyan
=PP
tu yang jadi
alamak alamanda

xprivacy langsung kalu nak dating kat situ if korang student KPTM bangi. mesti jumpe orang yang tak sepatutnye.
haha.
sorie arif but but for the same time, aku happy jumpe korang.

haha,
lepas makan, papa ajak balik because papa not feeling very well. kesian papa.
lgpun adek sekolah esok so better balik sebab jam telah menunjukkan pukul 10, nanti i x bole masuk hostel plak

anyway,
i have very nice time yesterday with my parent && adek



i love my parent damn much!
=DD


eyqa && fifi





2 comments:

ZAKWAN AHMAD said...

uit...!!
haha...ika da ade blog;p

Anonymous said...

Arif bdk sekolah menengah aku dulu kott.
Ahha!