11 March, 2010

William Best duhh !

nie cerita hari selasa 9 march. aku class full gyler babik duhh time tu.
then oya text, dye ade kat bawak umah aku.
lepas aku balik class, terus jumpa oya & mira. ku fikirkan ramai yang ade.
tapi hanya Amira Zafirah & Oya. aku cam malas nak duk umah.
so, aku pergi rumah Oya.
lepas sampai rumah tu, Qila bising suh ikut dye pergi Bola baling.
aku pun pergi lah naek kereta Jah.

lepas balik bola baling tu, dorang nak pergi makan William.
aku memang teringin gyler tahap babi nak makan william.
aku pon. oke oke !
malam tu pon aku tidur umah dorang sebab hari esoknye, malas pergi class.
haha.
*lec IT dah asyik tanya aku je nie ! hehe.

kita pergi 9 orang, Girl's Day Out. haha.

monolog dalaman
'eyqa, jaga tetek eyqa !'
haha


Aiza =)

yang baju belang belang sebuk sial ! rosak gambar nie je ! cehhh.

Jah dan air kedondong nya.

Haha, muka oya kelakar ! aku tahu kau laparr.

untuk tatapan korang, ada 2 gambar menu kami malam nie.
2 je, yang laen nggak ada.
belum sempat, dah ilang. haha.

bila dah tengok gambar nie. jangan tanya aku kat mane kedai nie.
aku bodooh kalu pasal jalan.
harap maklum !



Arabiata Meatballs



Chicken Pasta Cream Sauce.
bestt wooo !


juice peach dan Juice kedondong.
besar dan sedap.
korang bayangkan dalam aer peach tu, ade peach slide slide.
woooo ! angkat ibu jari dooh !
haha.

untuk gambar yang lebih banyak.
sila ke blog
Aiza Hanis


nak makan lagi, nak bawak mama dengan papa pulak !

love,
eyqa




2 comments: