01 March, 2010

burger besar

aku telah tinggalkan sementera blog nie. berlapuk sudahh.
atau, sudah lari semua readers aku. =)
aku ingin menulis semula.
dan aku masih berharap ade org menanti post post baru dari aku.
walaupun tiada yang menanti, aku masih cerita disini.

tidak ade istimewanya bulan Feburari untuk aku.
aku hanya ulang alik ke class.
oh tuhan ! begitu banyak assignment yang perlu aku lakukan.
semua nya nak pada bulan April.
sempat kah aku siapkan kesemuanya ?
Insyaallah, aku cuma sedaya upaya aku untuk mengatasi kemalasan.
=)

so, bila Febuarari takde istimewa nya.
aku hanya cerita apa yang jadi pada hari Jumaat lepas.

kami sekeluarga keluar makan di Ampang.
nama kedai tu.
'Germany's Deli'

burger nya luar biase besar. haha.
lagi besar dari muka.
=))

gembira dengan gambar yaaa !


rinduu kami ? =)

besar burger nie weyh. mcm cincin aku tu. haha

besar daging dari roti. =)

mama papa ! ily.

aku, tulang ayam dan lengan besooo !

malas nak taep. tengok gamboo ajoo !
=))

love,
eyqa.



6 comments:

NAZ said...

hahaha! gila babun besar siot. harga amacam ok tak?

bellalala said...

oit!
gler bsar
blh cover 1 hari pny makan

aqilahrozhan's said...

ika!!dkt mne ni!!nk nk nk!x kire!

eyqa myqa said...

naz :.besar kan. kena mkn 2 org dohh. haha. harga? bole tahan leee. tapi puas ati weyhh !

eyqa myqa said...

bella :. tahu takpe. i konsi 3 org. teruk kalu nak abes kan sorang2 aw.

eyqa myqa said...

qila :. kat ampang lah nyah. aku nak ckp tak pandai. kalu bwk, aku tahu lah. bila nak bwk aku g william mkn pasta niee ? =(