13 March, 2010

Jah, Nadya, Kaduk Birthday Party

entry nie agak lapuk tapi aku nak story jugak yeee.
10/3/2010 bersamaan hari Rabu.
aku dengan perasaan yang tak berapa nak malu.
aku pon join birthday party Jah, Nadya.
mula mula 2 orang je lepas tu kaduk cakap birthday pon bulan 3 jugak.

Jah :. 11 march
Kaduk :. 18 march
Nadya :. 31 March


kami celeb di Rimba Klasik. =).

malas nak taep banyak banyak. korang tengok laa gambar nye.
aku sangat rajin nak upload niee. hehhhhh !

koraaang, big 20.
gosssh !

Selamat Hari Tua Korang, May God Blees u ! Hope Happy Selalu.
love, eyqa

tak rase ke. colour baju aku je cam pelik. haha
yang laen semua putih. aku je cam laen sikit !
hehhh.

sukaaa gambar niee. !

makan time ! =)

tak rase ke, muka aku cam pondan sikit ? =(. heh !

Jaaaaah ! sukaa nook dengan gambar nieee. haha
kite nmpk chantek

kepada Amira Zafirah.
'tetek aku basah sebab perfume lah nook! HAHAHAH'

Luqman dan Nadya.

Nadya dan Jah. <33

siapa yang ngok kat sini ? =DD

makk ! cuppies kauuu sedapp duhh !
aku penah order tapi tak penah makan.
tapi sedap laa nokk.
sokeee, nanty nak order lahhh !

Happy Birthday to all March !
may god blees u !


picture, credit to
ML Amnesia

P/s :. malam tu, tahap mengutuk paling best sekali ! haha


love,
eyqa.





No comments: