24 December, 2009

apa eh ?

aku lame tak update.
so, aku nak update today.
topic is random !
totally random.

maria ozawa. *that is sangat random. HAHAHA.
aku lame tak layan prono. rindu pulak ! haha. bapak sangap.
diam diam sudehh. pandai makan, pandai simpan lah weyhh !
HAHAHA. aku macam setan kann. jahil gyler babikk dohh.

tadi shopping dengan Nurul Diana Johar // Dyan.
lame betol tak keluar dengan minah nie.
kitaorang kan off//gaduh//bemasam muka sekejap sebab SEORANG PELAGA ayam yang eww eww !
haha.
*sape makan cili, dye terasa pedas. kalu tak pedas jugak. makan cili lagi. xD
*aku tak mention NAMA ! xD

shopping !
memang berhantu doh. semua benda nak beli. aku tak bole dengar perkataan shopping.
macam ade sumpa berlikat ape kebenda ntah. kena pulak aku nie memang boros.
harapan lah kann.
tak boleh tgk dalam purse, ade duet.
tak senang duduk aku dibuatnye.
tapi ape yang aku beli hari ini,
agak memuaskan hati aku jugak lah.
aku kan suka beli benda yang tak tahu faedah//motifnye kat aku.
haha. tapi arini aku agak berpuas ati jugak lah
TAPI TAPI

KERING KONTANG.

duet dah abes.
camne nie. camne nak shopping lagi.
aku nak beli Super Junior punya barang. adoiyaiiii !
celaka sial. haha.
eyqa eyqa eyqa,
tolong lah berjimat, ekonomi gawat sekarang nie !
*ayat statement ! HAHA

oh yeah !
tadikan keluar ngan dyan so kitaorang sembang//mengutuk//mengumpat//bercerita tentang seorang hamba Allah nie.
aku mula tahu cerita sebenar.
aku tak suka cari gaduh tapi jangan sampai aku mulakan pergaduhan.
aku kalu dah benci orang, susah aku nak suka balik.
ingat tu !!!

To Someone,
aku tak tahu kenapa ko buat macam nie, ape yang menganggu fikiran kau. people make mistake. aku tahu tu. tapi mistake yang ko buat memang ko nak buat kannn ? relationship sangat susah nak bina tapi kau sia sia kan.
nak buat cam ne ! =)
*aku tak mention nama !
*saje panazz line dohh !


konsep Super Junior,
rase rase dorang buat tak Konsert Tour//Super Show dorang kat Malaysia.
aku nakkk tengokkk !
aku suka dorang dohhh. gyler lahhh. jatuh cinta dah nie !

To Crush (Zaid Hanafi)
I still minat u tauuu ! tapi I malu.
mestilah kena malu,
malu pon, orang cakap gatal.
kalu tak malu lagi nmpk mcm gatal kannnn !

Zaid !
I fall with u.
your face.
your style.
your walk.
everything !
for me, u awesome.
omg !

Merry Christmas,
'jingle bell jingle bell jingle rock'
today is christmas eve rite !
waaaa! dapat hadiah lah kannnn, christmas sale is the best
tapi tapi
kalu takde duet, tak boleh jugak kannn ! HAHAHA.

To all PMR Student,
good luck guy!

To my cousin yang amik PMR.

kak eyqa hope abang dapat result bagus. insyaallah !

january is coming !
New year is coming !
2010 is coming !


I hope 2010 is a great year ever. Insyaallah.
umur dah meningkat kot 20 tahun.
No more one, haha. I'm not teen anymore.

Eyqa,
please! more grow up !


p/s :. kalu korang bace, korang kena ade ketahanan mental yang besar. dah macam karangan dah entry aku nie ! =DD


love,
eyqa !


2 comments:

ryanna aida said...

yes!! i bce entry u yg neyh smpai abez.. so, i de ktahanan mental yg bsarla eyh..?? :DD if suju dtg msia, msty pegi neyh.. wjib :))

eyqa myqa said...

i rase hanye u saje yang ade mental yang bsr. haha. suju dtg ! i org 1st yang g. haha