03 December, 2009

21.12.2012

oke ! say Im late. haha. aku ketinggalan sangat sebab FINAL EXAM. so don't blame me okeeee !
haha. blame college bodoo tu. wink wink !

aku keluar pergi pavi dengan adek. saje nak jalan jalan. having nice time together. kutuk kutuk orang berdua kan best ! haha.

aku bought a lots of stuff tapi aku tak rase benda yang aku beli tu penting. haha cam ne tu. lepas tu aku macam adeee nyesal sikit sebab, benda yang aku nak. tak dapat pon. beli benda bukan bukan. tapi duit abes jugak. aku tak tahu ape aku beli. haha

korang pernah tak ?
lepas korang beli, korang nyesal dengan ape korang beli.
haha.
aku selalu macam tu kott. nape ehh !?
perancangan perbelanjaan yang tak betul eh.
tolong ! nasehat aku sikit. haha.

aku tengok movie nie.



weyh ! movie nie MESTI TENGOK. sumpa best. tak senang duduk aku tak dalam tu. kejap kiri kejap kanan. fifi dah tengok 2 kali tau. tapi still nanges jugak. haha. best best.
aku lambat kan, aku jumpe kawan aku. dye dah tengok 2012 , twilight. tadi tadi dye tengok ninja assasain *oh rain ! haha.

kalu tanye aku bintang, aku bagi 999 bintang. beeeeeeeessssssssttttttt ! =))


No comments: