17 October, 2009

Open House 09.10.09

entry dah berrhabukkk dahhhh ! hehhehehh. tapi nak upate jugakkk. sukaa.

aku buat open house o9 october 2009 bersamaan hari Jumaat. aku pon tak aspect mama nak buat sebab penah mama cakap, tahun nie takde open house. so takpe lah. aku pon tak berapa nak sanggup sangat sebab raya pertama kitorang pernah macam nak mampus. ramai le orang dtang rumah, macam tak menang tangan. *menang ! bukan kalah oke. haha.

aku kat bangi, aku call mama ari selasa kot. saje then mama bagitahu mama dah beli barang untuk buat open house. aku cam terkejut lah. mama cakap papa dah bagi duit semua. so mama buat lah. ramai orang nak datang rumah untuk raya. mama cakap kat aku, jemput lah kawan kawan. lepas tahu tu, aku buat tindakan drastik untuk balik pada hari Khamis malam selepas aku abes class.

open house aku start dari 3pm - 9pm.


so layan pic je eh! malas lahh.







nie buat kat rumah atuk aku.

mama aku selalu tanye.

mama : kakak tak malu ke panggil kawan kakak datang rumah ?
aku : nape nak malu pulak ?
mama : ala, rumah kita tak besar lah. biase je.
aku : buat ape nak malu, dorang nak kawan dengan eyqa bukan dengan rumah.
rumah kitaorang sederhana je. kadang2 segan jugak TAPI kita kena jadi diri sendiri.
rumah kitaorang biase tapi makanan kitaorang luar biase oke ! hahaha
keSEDERHANAAN itu perlu tapi kePUASAN itu penting.
*ayat mengelabah sudah keluar. haha

pai daging,
sedap siott ! makyang aku memang terror masak. nie memang sape pon tak boleh lawan makyang aku. hehe.


mini muffin.
tersangat lah comel.
sedap mata memandang, sedap tekak merasa. hahh !



comel cousin aku sorang nie!
'apit apit, tahu sedap tapi takyah gitu rupenye'
haha


I love both of them.
mereka adalah tukang masak terhandal di alam semesta.
hehe.



mother and daughter.
same besoo dohh ! haha
mungkin mak aku lagi cantek dari aku. mungkin aku laen dari mak aku.
tapi
aku tetap anaknya & dye tetap mak aku.
aku akan jadi anak yang terbaek.
mama, u're the best !!


kami bertiga bertungkus lumus masak oke. haha!
aku pon salah seorang tukang masak jugak.
ehh ! panadai masak jugak eh.
*perasan dohh !


mama, makyang dan atok gemuk.
haha, 3 beranak yang suka gadoo !
=))




wajah kami wajib adee ! hehe










kawan kawan fifi !











kawan kawan aku
ade orang yang datang tapi takde gambar. sorry sorry guys. aku busy, tak menang tangan. sorry je korang. anyway, thank for coming ! nanti kalu aku buat, aku panggil lagi eh !
p/s :. korang tengok gambar je eh ! kalu aku taep panjang2 pon bukan korang bace. hehehe!


No comments: