11 October, 2009

Bambino (JDrama)

Ops Banjir Jepun


Aku beli DVD nie dekat Speedy Ampang Point. Sebenarnya aku pernah jumpa DVD nie sebelum ini tapi aku tak beli sebab tak confident Drama nie best. Bila aku try survey kat google pasal Drama/movie Japan, aku dapat bambino nie.

Actually, aku wikipedia ‘Sato Ryuta’ sebab aku dah suka dia kan. Bila aku survey. Dia berlakon dalam Drama nie. Sabtu, aku keluar. Jumpa DVD tu, then beli lah. Hehhh ! suka dennn oke !

Title :. Bambino

Bambino diambil dari bahasa Itali maksudnya seorang yang tak boleh berdikari. Drama ni juga berkisah kan. Kehidupan seorang tukang masak amatur yang bercita-cita besar, ‘Ban Shogo’ atau ‘Bambino’. Dari satu restoran masakan Itali atau pasta di kampug, Ban Shogo tukar ke satu restoran Itali dan Pasta besar, terkenal dan hebat ‘baccanale’ di Tokyo. Ban Shogo terpaksa bergaul dengan tukang masak senior yang pelbagai kerenah,


Bambino
cast by :.

Jun matsumoto


sato ryuta


osamu mukai

yang lain ade jugak tapi aku tunjuk yang handsome je. hehe !



Aku suka Drama nie, drama nie tak lambat. Sangat lah menghiburkan !
So ape lagi. Kalu ade peminat JDorama. Try lah tengok.
Kalu korang nak tengok online, cari kat website nie.

http://www.mysoju.com/

Oh yeah !
Drama nie bukan Love story eh. So jangan aspect lebih lebih awww !



Chow!



No comments: