18 October, 2009

keinginan ber-BOYFRIEND

hahhhhhhhhh !
luahan rasa.
segmen rasmi sekarang, teman teman ! take note peeps

aku rase, aku tak pernah luah kan rase untuk bercinta di blog yang serba sederhana ini.
ini lah mase yang terbaek kott aku luahkan.
sebab
aku single selama 19 tahun, same dengan usia aku.
catatan rekod terbaek sepanjang hajat.
haha.

yesss ! aku tak pernah bercinta,
aku tak tahu macam mane bercinta.
cuma, aku jealous bila orang lain bercinta walaupun tak tahu macam mane rasenye.

ade yang kata, lebih baek single dari bercinta. katenye saket, banyak bermain dengan perasaan.
tapi pernah tak korang fikir ?
seorang gadis yang cuma jadi terbaek dalam banyak cara tapi tak pernah bercinta.
aku nak bagi tahu semua orang yang aku rase.
'I want boyfriend'.
not need oke !

sesiape yang membaca !
Im not desperate, aku just ingin luahkan keinginan memcari first love !
boleh ?
oh ! asal perempuan tu cakap dye ingin boyfriend, dye desperate lah ehh ! pleaseee !

4 comments:

Shazana Samaluddin said...

i salute u la eyqa. 19 tahun single. i baru setahun setengah single. hahaha. tapi single lagi seronok. single lagi best. single lagi bebas.

bercinta mmg best. rase angau. rase happy gila babi. tapi bile dah sakit hati + frust, rasekan lah penangan nye camne. haha

mmg la mcm best tgk org couple2 ni. tapi bile dah couple, kite tak tau happy ke tak. bahagia ke tak kan. :))

eyqa myqa said...

ermm! haha. takde maknenye. i always single. bosan.

tapi tapi kawan kawan i semua cakap macam u. haha

Ir Takamine Kyomaro said...

ok i pun nak makwe gak....boley?or terlalu direct ni...huhu

eyqa myqa said...

ko nie pahal dohh ! haha