12 September, 2009

kejamm sangat kejamm

korang tahu,
aku cuti 17 september 2009.
ini bermaksud aku ade minggu depan untuk ke college.
seronok juga hatiku ini.
tapi dengan amat celakanya.

Lecturer aku amat lah tak berhati perut dan hempudu.
assignment aku amatlah banyak
beserta dengan paper untuk 2 subject yang susah
telah melanda

Assignment
commercial of law.
8 long essey
submit : 15 september.
*babik butul dohhh.

Quiz
Accounting/ACF 233
15 September 2009
*ape aku nak jawab dohhh!

Test 2
finance
16 September 2009
4 chapter masuk
*cehhh, celaka sial!
aku pun amat kurang meng-update blog kerana busyy dohh!
class aku alway penuh,
susah nak jumpa lecturer nak batal class.
harapan lah wehhh!
nak tambah class ade lah. kong ajoo tolll.
balik je dari college, mesti lah penat.
take a nap sebentar. bukan puas ponn.

bukak pose pang pung pang pung sume.
nak study lah assignmet lah, ape lah.
nak ngadap lappy.
HARAPAN LAH WEYHH!

aku penat sangat !
sementara nak tunggu raya.
aku letih sangat sangat.

so bile letih.
kepala tak boleh kerja.
so bile kepala tak boleh kerja.
idea untuk blog pon elekkk.
sorry READERs.

keep waitingg okeee, readersss!
ilysdm!

aku tahu, aku tak ramai readers
tapi tapi aku still ade readers kannnnn.
silent reader pon ramai.
haha,
amat lah perasan.
cehhh!

readers yang bace semua yang aku update ini.
terima kasehh banyak2.
tak ternilai oke.
aku tahu, entry aku tak seberapa pon tapi korang still bace.
so bila aku tahu ade orang bace. cam best sangat.
ini nak update banyak banyak nie.
haha


22 September 2009
my birthday
19 oke!
that is 3rd raya!

4 comments:

Aiza Hanis S. said...

i'll always b ur loyal reader la sygs :) makkkk lame kite tak gosip bgosippp! bile nk lepakkk hahaha

eyqa myqa said...

ohh thank u sayangsss.
kannnn! gossip gossip buat dosa.
i slalu ngumpat dengan qila, jah, wanie, nadiah plus faruq. u tak de pon !! tak rindu i ke ?

Aiza Hanis S. said...

ha tu la psl, i salu takde :(

eyqa myqa said...

bile i tanye. aiza mane ?
takde class takde class.
bestnye, u slalu takde clss ek ?