19 September, 2009

4 day before my 19th


22th September 2009
I'm almost nineteen.
omg!
I'm really nervous about that.

Sebab

Bila aku lagi besar, lagi matang.

Aspectation org keliling terhadap aku amat besar.

Dorang akan cakap bukan bukan

Fikir bukan bukan.

Mintak bukan bukan.

Aku kena jaga hati banyak pihak.

Lagi lagi, aku banyak pesaing.

Dari dulu sampai sekarang, aku selalu dibandingkan walaupun mereka tak berkata kata.

Iyelah, ade cousin hampir sebaya. Aku faham tu. Tapi aku rimas. Orang keliling macam berfikir aku maen tarik tali dengan kebaikan mama & papa aku. Haha. But I never mine. Biar aku nanges sorang sorang je. * =,(

Harapan aku, don’t jugde book by its cover. Aku bukan macam korang fikirkan. Walaupun, aku load tapi aku amatlah softspoken, sensitive pulak tu.



the people that i love most



i love my atok more than everthing

doa aku untuk birthday aku.

semoga aku dan family aku berada keadaan yang selamat dan bahagia seperti sekarang. aku taknak sebarang cacat cela dalam kebahagian aku. aku berdoa kawan2 aku berada keadaan selamat.
amin.
insyaallah


No comments: