03 September, 2009

dah lama dah kann ?


dah lama kann blog aku ini tak dibanjiri cerita, gossip, info && picture pasal drama japan && jantan japan yang hot hot.hahaha. lame sangat. sooooo aku ingat kan nak mulakan operasi baru iaitu 'ops banjir jepun'. gilee gelii dohh *tolong gelakk kuat kuat. cehh but but take note peeps sebab OPS ini aku sentiase membanjiri blog aku. kirenye OPS ini cerita pasal semua drama/movie/actor/actress/singer/etc yang aku minat. akan sentiasa oke !

*semangat semangat ini.

*sukoo sukoo.

oke oke, hari ini aku tengok satu drama ini mei-chan no shitsuji. dah lama dah aku beli && tengok tapi nak tengok balik sebab aku sangat sangat sangat sangat minat dengan hero dye. bolehh ? haha.

dengan cerita yang amat best, funny gyler. aku gelak macam setan. hero dye HOTT !! heroin dye kawaii (comel in japan) gilerr. jalan cerita best. tu yang buat aku tengok drama tu dah 3 kali

haha. best kottt.



sila abaikan muka aku. haha. aku saje je, saje nak tunjuk yang aku beli tauu VCD nie. rm49.90. haha

Hiro mizushima as Shibata Rihito
ohh hiro! bile kita nak kawen. haha.
*kening angkat angkat!

Nana eikura as shinonome mei
comelkan ? aku suka dye rambut pendek.


mei-chan no shitsuji // my handsome butler



actually, drama ini datangnye dari manga *manga is comic kawan kawan. Japan popular dengan manga oke ! soo dorang selalu buat drama / filem based on manga. drama ni dari manga lah.

story pasal Butler *aku harap korang tahu what is butler. haha, ade yang tahu dohh then tanye aku balik, chehh!

dengan seorang perempuan. drama nie dekat satu sekolah perempuan yang mahal, peraturan dye. seorang pelajar perempuan mesti ade seorang butler yang handsome samping dorang. Mei tu pulak anak org miskin tiba2 dye jadi pewaris harta atuk dye yang kaya bila parent dye mati. soooo bla bla bla. hahha.

so mulalah idup mei sebagai seorang pewaris org kaya dengan seorang butler 'shibata rihito' yang cemerlang. besttt dohhh ! superr best. aku nak tengok lagi esokk. haha. hope ade season 2. aku nak drama advance skit. kan kan kan peminat japan drama!!

ade ke reader aku minat japan drama ? ada ada ada ? *caricari!

p/s : aku lame tak abeskan duit beli VCD. jommm ! pergi speedy! haha


No comments: