09 August, 2009

selamat bertunang

8 August 2009

Azizul Amar & Siti Nur Farahana

bertunang.

tahniah !

next yeat kahwenn.

hantaran ?

RM2900882 (ikut tarikh lahir)

puhhh!!!

tema : lelaki ungu, perempuan pink.

so, tadaaa!

banyak gambar je.

malas update.

enjoyyy!


aku takde skill ambik gambar. adoyy! mane lepas lah weyhh.
tgk budak tu! comel kann ?

budak lipas atas papa tu. comel sungguh!




mira, nnty aku order lagii.

mira, family aku suka ko punye lagi. tapi tak dpt nak rase sbb dah bagi sebelah sane. hehe

tapi ko punye cantek lg kott. nnty aku nak order lagi. bolehh ?


nie yang best nie. coklat!




tengah tu bakal pengantin,



adek beradek, kalu pak ngah ade. mesti dye suke kann!


nie semula sepupu! tapi abg azizul tak de. dye kan bakal pengantin.


nie cuppies tapi bukan mira punya. belah perempuan punya.


p/s : dah! tgk gambar je. malas nak taep dohhh!




4 comments:

Amira Zafirah said...

baru tunang tp dh grand betoool. haha

aiyooo. korang tak rase la kirenye eh? cheh.
hahah. anw, tak sangke okay jd hntaran. cuppies aku tu tak seberape je tawww. buat maluu je seyyy.
haha.

thanks a lot eyqa. nxt time nk order bgtaw awl2, order byk2 taw :D

eyqa myqa said...

grand ? bole dh dohh! anak org kaya.
hehe.

tak rase dohh, rse belah p'puan je. hehe.
welcome miraaa

Amigas said...

mata saya tak silap lg rasanya,
nilai hantaran tu biar btul!
rm2900882?!!
7 angka?
ke tertinggal titik kat mana2??

eyqa myqa said...

no yang !
takde titik ponn.
mmg 7 angka.
haha.
anak load oke!
baru eh kat sini ?