23 August, 2009

buka puasa

korang tahu bila azan je, funny gylerr! azan je, sepupu aku apis. bace doa macam express. punye lah lapoo. haha. kitaorang satu family bukak puase kat umah atuk. so mama && mak yang masak lah. macam2 dohh, sangat sangat lah sedapp. haha. makan sampai tak boleh nak bongkok dah lepas tu.

yang masak tu, mama && makyang tapi penat dye effect kat aku. penat gyler smalm. ma=nak update blog pon tak mampu doh. haha! paadahal puase ape lah sangat. cehh.

aku buat aer cocktail + ice cream soda. sedapp wooo!

menu semalam :


favourite aku ni, ikan tongkol masak lemak

nie pon favourite jugak, kerabu kerang + tauge

nie paling favourite aku, chinese steak


kuih bakar nie, mama order kat mak long sebab nak sedekah dekat jiran jiran kat umah.
bulan ramdhan kan.
kuih bakar maklong aku memang sedap.
lepas makan semua tak larat. yang jadi mangsa basuh pinggan AKU lah. sape lah. bulan puase ke raye ke. aku lah tukang basuh pinggan.




lepas makan, lepak. tengok apis (tepi kanan) haha



uncle sham && papa.
*arini mama nak berbuka kat luar. tak larat masak katanye. haha. mama mama, belum buat kenduri lagi.





No comments: