31 March, 2009

semester hols

just, tinggal 2 weeks je before cuti sem. 3 month pulak tu tapi tapi now mood aku, amat dirumah. enjoy && best berada kat umah sendiri. haha. pelik kan!

yup, selepas abis final aku balik umah terus lah. no more hostel oke! gahh, memang bile naek tahun 2. kene gerak dari hostel. duk umah sewa lah jawabnye. erm, my life damn change.

ni cakap nie,

aku dah kurang percaya orang sangat. tak tahu kenapa. haha. rupanya kutuk2 belakang kita. gahh! serius pantat kalau attitude macam tu. dahh! pastu tak cakap depan depan. hye, kalu tak nak cakap taknak. tak payah nak hipokrit. sape suruh nak jaga hati kitaorang, i mean kalau aku tahu dgn cara mcm nie lagi aku menyampah. kalu mcm tu perangainye, tak payah kawan dgn semua orang. that person yang aku taknak mention namanya. tapi aku dah mula tak suka dye && aku rase that person bukan orang yang sesuai nak buat true friend, kawan biase2 sudeyh!

&& now, aku more hargai friendship aku with other people; name yang tak boleh dmention jugak. aku more kenal true friend. haha, mama selalu pesan; jangan baek sangat dengan kawan nie, akak bukan kenal sangat dye. & yes! ape mama cakap its true. sometimes aku mmg lebihkan kawan2 tapi tak tahu lah. sekarang jugak I can't live without my family. just my family je yang tahu cam mane aku sebenarnye. & hanya dorang sahaja yang layak nak kritik aku. bukan orang yang tak sepatutnye.

aku pun dah malas nak jaga hati orang dah, almost people yang aku kenal pon tak pandai nak jaga hati orang // memang tak nak jaga hati orang. so kita amalkan jaga hati sendiri, buat sedap hati sendiri baru rase lega sikit.

now, i'm very bad mood. tak berape baek mood aku. letih && tension. tak tahu kenapa. maybe banyak sangat fikir kot. dengan final exam lagi. dekk gyle aku sial. aku tak de mood nak layan semua orang. so-so lahh

aku amat rindukan Shahrul Nizam bin Ahmad. nie lah kawan aku dunia akhirat. walaupun kekadang aku mmg rase nak maki dye tapi hanya dye yang memahami aku.

haha,

p/s: carol, kalu kau bace mesti kau touching kan. kau kan cepat touching! haha.

2 comments:

Nur -al- Ain said...

benci back stabber!
sgt benci.
fuck them!!

eyqa myqa said...

yeah yeah!
xbest kan?