29 March, 2009

selenga

sabtu, aku tak balik umah sebab ade test 3 math. gahh! menyampah sial. aku nak rehat ari sabtu pon tak bole. nak ade test lahh ape lahh. tapi takpe lah memang selalu test ari sabtu tapi yang celaka nya ialah pukul 2. beragak sial! aku nak balik bodohh. today kan my papa birthday. tapi tak pe lah, dengan hati yang luka lara aku pergi lah jugak kan. nak buat cam ne, adat dunia. terima je lah.

oke oke,

tak kesah lah, aku pergi ke dewan dengan ilmu penuh didada. macam dah bersedia lah tapi takde bersedia sangat. ala kadar sudeyhh! aku memang cam tu. selagi tak last minute, mmg tak study lehh jawabnye. selame aku sekolah, jawab exam. mane pernah ready betul2, asal boleh je. haha. aku mengorak langkah ke dewan. haha. aku pakai tudung dalam dewan sebab miss suzana ade. dye kan anti aku. tak tahu kenapa, sebab rambut aku perang kott.

haha, so watever!

selenga!

aku agak confident nie nak jawab test yang dikatakan senang oleh miss suzana

tapi tapi tapi.....

SUSAH SIOT!

soalan mcam celaka sial!

aku hangen satu badan nie,

aku jawab je lah yang mane bole, nak buat cam ne. bukan aku sorang je yang cakap susah tapi semua.

oke lah okelah. aku balik bilik then mama ambik aku kot 5 p.m. gtu. mood mama mcm celak!

sebab. terpaksa dirahsiakan.

haha.

tapi birthday boy iaitu

Abdul Hamid Selamat

kena attack jantung.

takpe takpe, papa antar aku dgn mama ke PAPPARICH then papa pergi ambik ubat kat umah. adoyai! takut siot, gyler risau tapi papa berjaya datang semula ke papparich dengan selamat.

anyway, is sangat penat sebab tak cukup tidur. study lah katakan. haha

tak bole blah!.

p/s: happy birthday to my papa && happy earth day

p/s lagi: aku duk dlm gelap tadi, satu lorong gelap. haha. best jugak! gahh.

2 comments: