Showing posts with label bestgirlfriends. Show all posts
Showing posts with label bestgirlfriends. Show all posts

28 July, 2010

teman melalak.



hello malaysia !
asia, world !
ada ke ? haha.

oke, to sooooooooo refreshing sebaaaaaaab dapat release tensiooon dengan karaoke bersamaaa temaaaan tak ber-BOYFRIEND aku.

siapa lagi kalau bukannn.

*Drum roll !!!!!!.


.:naddya:.

kita macam lesbo-partner kann.
kau jadi part time lesbo aku je la naddya oii.
kau kan suka bibir aku ini.

*gigit bibir dengan penuh keghairahan.
hahaha.



.:Amira:.

rakan merintih hiba dan segalanyaaa.
mak hayam terhebat laa niee.

amira, aku curi gambar kat blog kau. sorry eh!
*sambil menari nari lagu sorry sorry super junior.



.:Oya:.

my korean soulmate.
kami mempunyai minat yang same.
KOREAAAA !
tapi oya consider bukan single sangat, half half single nie. :D
hahaha.
*wink wink !


kalau lepak dengan mereka ini, topik yang memjadi pilihan.
'KENAPA KITA SINGLE ?'
topik hangat tuu.
kenapa eh kenapa ?

thank kepada mereka bertiga yang berjaya membuat gembira.
dan
korang jugak patut berterima kasih pada saya kerana, saya berjaya membuat korang gembira.
30 lagu dinyanyikan oleh 4 orang gadis CHANTEK.
takdee soreee dah nieee.
hahaha.

ohh, sebelum tuu.
'angan angan, mencari pasangan.......'
hahaha

oke, esok hupdate lagi.
caoi.

lovess,
eyqa.



05 November, 2009

movie marathon


nak final nie tapi kebosanan itu semakin melampau. lagi nak final, lagi tension. nak beraer otak ni mak nyahh ! tak terdaya. haha. aritu, kitaorang pergi warta. nak beli barang, then aku nak survey VCD korea atau jepun. tapi disebabkan terpesone dengan ke-HANDSOME-man dan ke-COMEL-an abang yang jual VCD tu, kitorang pon beli. ade discount tauu, dapat free lagi. haha.

satu VCD rm 10
lima VCD rm40 free 1.
korang bayangkan
promosi nie, kalu aku promosi.
korang rase aku boleh dapat number abang comel tu ke?

tapi malam nie, layan 2 je ! haha



kuntilanak beranak
story nie bodooo ! jangan tengok
setengah bintang pon tak dapat !



Setem
story nie best ! MESTI TENGOK
aku nak bagi 10 bintang bole ?

sila saksikan ke-BODOH-an kami
sebab
otak beraer al-kisahnye FINAL






13 May, 2009

Shahrin Aisyah Bt Othman

aku amatkan rindukan
ecah !


comel kan ! aku suka picture in. very cute. stunning gyler.

gambar ni bukan dibuat buat. memang candid gyler. ;)

ecah ! rindu.

((=


aku dengan ecah birthday memang dekat gyler

aku ; 22 september 1990

ecah ; 21 september 1990

dye sangat baek , pandai && kepala angen . haha ! ecah jangan marah ye.

i love u !


21 March, 2009

hanazakari no kimitachi e

yeah! aku sekarang peminat drama/movie japan plak.

say ewww!

aku tak heran.

this drama, the best ever oke.

sangat best sebab hero dye

name ogari shun, sangat hot. so tak tahan nyah. tergugat iman ku.

tapi tapi aida ngan dyan cakap, hero dye muka cam cina apek.

ape ape lah. aku tak heran.

p/s:nak tengok hero dya drama nie. kat atas!

17 February, 2009

bontot ayam.

classku amat penuh, lecturer suke sangat bagi Quiz tapi tak bagi tahu. memang lancau tol lah. Ade ke aku kene buat quiz ACM tapi aku hareem tak study. ntah ape aku mencarut pon aku tak tahu. redha je lahh. gylee bapak susah weyh. i mean amat susah. ntah ape formula ntah aku pakai, aku bantai je yang mane aku tahu.

lepas tu aku pergi class ENG pulak. duhh! tak beragak, class sampai 3 jam. tak menahan aku. oke oke, sbenarnye title aku takde kene mengene pon dengan ape aku nak citer pasal class.

tadi, first time kot pergi pasar malam dengan aida & dian, gyle lama aku tak pergi pasar malam. aku rase last aku pergi pasar malam time 14 tahun dulu. ahaha, gyle jakun bile pergi pasar malam. macam anak beruk dohh. tahu tak? aku beli bontot ayam, banyak kott. gyle sedapp weyh, menjilat kaki toll. tahap lancau punye sedap. huh! high cholestrol *betul ke aku eja? tapi who care's? ade aku peduli pasal size aku, sedikit peduli lahh. tapi tak kesah lahh. aslong aku bahagia.

p/s: tengah lepak dengan achap, perangai achap macam lancau sikit! sikit je bodoo!

p/s: bontot ayam buat aku tak bole dikawal! =DD

05 February, 2009

super bestgirlfriend.

bestie && hottie.


thank to be my bestie darla's.
kalau dengan dorang, aku akan gelak tersangat kuat. kite roomate pulak tu. so boleh lah gelak mcm setan sikit. bukan sikit tapi banyak tahap lancau. ahaa. anyway, dorang sangat faham aku, amat faham. kitaorang agak serasi lahh, ade sorang lagi. name dye ECAH. dye best kott. by the way, aku sayang dorang amat sangat!

20 January, 2009

jual mahal?

jual mahal lah, takkan nak jual murah kott kan. bapak sial, aku tak tahu nape? maybe aku terlampau fikir bende nie, yess yess bende remeh temeh. eyqa memang suke fikir bende yang tak masuk akal. aha

aku tengah fikir, aku jual mahal SANGAT // dye sombong? hmm. ikot kate aida, dye tak sombong but aku jual mahal. damn! aku nak kat dye kott, takkan aku yang nak jual mahal tapi mungkin ade kott, ntah lah. susah nak describe bende nie.

agak ar, dye jalan sebelah aku je kott tapi langsung, aku ulang langsung tak tego oke! damn, dye nampak aku kott. haha, bengangnye!

*gelak tak bape nak ikhlas.

*tengah fikir positif nie.

mampus r!

17 January, 2009

finally, aida!

duhh! finally, aida update blog jugak. gahh! ingatkan taknak update dahh. penat i paksa u macam pompuan gyler walaupun i mmg mcm pompuan gyler. aha. akhirnye u update jugak. thousand time taw i pakse, kalu tak mmg tak update lah. lazy dum dum ehh!
geram nie.
haha. anyway, thank u hun. ade jugak peneman kat blog nie. haha. idup hotstuff! huh. happy betul i. u noe, i kat bilik tv. ade 2 budak pompuan, asyik sebut name ash je. haha. ade pesaing kott. oke oke. leave comment aw.
i love u.! big muahs!

13 January, 2009

college life

today, kelas penuh sangat. tersangat lah penuh. penat nak mampus tapi tapi aku tersangat enjoy ke kolej. aku rase korang mesti tahu kenapa kan =PP haha. today jugak, aku ada Quiz ACM.

oh gosh!

tersangat lah susah, actually susah sebab aku study ala kadar je. korang tahu aku kan! then then math class amat lah bosan, miss Suzana ajar ala kadar je. haha tapi sebenarnya dye bengang dengan kitaorang section 9 AA101 sebab dye nak buat class petang tu pukoul 5 tapi kitaorang taknak so dye bengang lah. merajuk pulak tu. haha, aku tak rase bersalah tapi aku rase tersangat lah kelakar sebab dye macam nak nanges =PP

today jugak, aku lepak dengan Aida, Allina, Acab Amira && Luqman kat cafe college. tersangatlah best. kitaorang berjaya mengeluarkan air liur yang ade dengan menbahan orang serta ketawa. orang yang menjadi bahan kitaorang adalah 'yaya' tapi kalau ikot kata amira 'altantuya'. muka dye buruk tapi badan dye lawa. kitaorang membahan dye tersangat lah banyak.

this sem, carta hotstuff aku dan rakan-rakan bertambah. oh gosh! makin ramai yang handsome && yang hot makin hot. yang handsome makin handsome. hahh! what can i do? cuci mata aku sem kali nie. today aku jumpa zaid milion time oke! tapi xde respon pon. but syahmi ade respon. semester 1, zaid tempat pertama tapi sekarang syahmi berada pada carta pertama. haha, tak boleh blah. Luqman bagi tahu aku yang dye satu sekolah dengan syahmi && arif kott. haha, baru aku tahu. dye cakap syahmi tu best, FUNNY! tu aku suke tu.

oke, aku nak kenalkan faruq, aku baru kenal dye && dye tersangat best. baru kenal dye tapi macam dah lama kenal dengan dye. xrase malu kott. faruq layan aku macam budak2, dye suke main rambut aku && dye suke maen pukul2. haha, betul2 macam budak!

=]]

11 January, 2009

happy + tension = mental

today weekend,

aku nak balik bangi. tapi before papa and mama hantar aku balik. kitaorang lepak kat Q bistro at btr. bistro baru kott! besh weyh.

oke oke, i get my first lappy oke, it name is acer. murah aja meyh tapi tapi excited kott. this is my first posted gune my lappy. haha, beshnye. thank you to mama && papa sebab sebab this lappy, walaupun eyqa dapat lambat sikit dari orang tapi eyqa dapat jugak kan haha. i really appciated that. wa!! xbole blah.

oke oke, nak nalik bangi nie. xcited kott. nak jumpe aida, dyan, study, gosiping. haha. inspirasi terutamanye, oke oke of course SYAHMI && ZAID. haha, x bole blah. 2 hotstuff yang aku xboleh nak lari.

esok ade kelas, aku xsabar nak g college, of course nak jumpe 2 inspirasi aku. tapi tapi that guys tu rase aku inspirasi x?

mesti lah x. betol x?

haha.

today, aku trim my hair. lagi better dari selalu (semestinya). tersangatlah chantek. aku rase lah, lawa gak aku nie (perasan sial). xdelah, nampak senonoh lah sikit. kalu x muka mcm nyonya jual ikan. busuk dan mental.

aku tension!

nanti aku aku cite!

=]]


13 November, 2008

malam yang panjang

kenapa malam yang panjang
ini nak story mory nie,

niat dihati nak study. tapi tapi x jadi study sebab nak beli air gedegang
p/s: air gedegang tu yang mesin masuk coin keluar air tin, kitaorang panggil gedegang
sebab bunyi dye. *hehe, poyokan!

tapi bila smpai lobby, xterus beli air. kitaorang mulakan sessi mngorat arif.
arif, melayan ko ehh! gatal jugak ko ni.
hehe
tapi tapi belum abes mengayat, dah kantoi. nampak sangat muka kitaorang bukan perempuan sangap. ayat laki pun tak pandai. huuh!

then kami meneruskan aktiviti kurang berfaedah kami dengan melepak,
cerita cerita punya cerita, perot kami mula berlagu.
hah ko nyah! lapar lah maksudnye
hehehe.

call arif, cakap boleh beli makanan kat maple x?
dye cakap boleh tapi dye nak ambik duit dulu. oke lah, maka dengan itu kami jumpa arif && friend dengan keadaan yang bernas, bagi duit kat dye.
malu kot! hehe.
ingatkan dye tapau je, tapi tak si arif lepak dulu kat maple sambil melahab 2 keping roti canai.
aku, aida && allina tengah lapar kat lobby, dah lah lapar pastu nyamuk kemain banyak.
ya allah! tuhan je tahu. tapi sape suruh mngatal nak lepak kat bawah. padan muka!
hehe.
sambil sambil melayan kelaparan kami mulakan crazy activiti kami dengan mencari rambut gatal.
haha.
kelakar kot! sedap, sakit && gatal.
pergh!! sial, nikmat gyler. huuh!
macam orang tak betul tapi tapi sambil tarik rambut gatal kitaorang sempat capture gambar.
so
so
selamat melihat picture kami yang tak berapa senonoh


buruk sial muka aku!

sessi mencari rambut gatal.

mama selalu cakap, anak dara tak elok duk kat tangga
tapi tapi
aku tak peduli =PP

macam orang kampung pulak, kitaorang ini!

oke oke, kitaorang sampai pukul 4 pagi baru dapat makanan kitaorang, lapar kot.
kureeng punye arif!
haha.
tapi best!
=]]



10 November, 2008

alamak alamanda!



al mukadimah





Hamira Syafiqa bt Abdul Hamid eyqa myqa

jangan tanya why aku letak banyak gambar aku!
blog aku, sukati aku lah.
haha.

oke, yesterday sunday. lame xjumpa mama, papa && adek so dorang datang nak jumpe i.
rindu
miss sangat kat adek, makin comel kot.
haha.


adek, i love u so much k!
banyak cerita kitaorang story macam 1 year tak jumpe, padahal seminggu je.
adek cerita secret admire dye name akim, dah bagi respon. bagusnye!
akak doakan untuk adek.
so bile jumpe adek, question standard yang dye akan tanye.

zaid cam ne?
akak dah ade boyfriend?


so macam mane i nak jawab kalu, zaid hanafi tak tunjuk sebarang respon && i still single!
sedey kot.
haha.
perlu ke?

oke, adek just u yang faham i selain my BFF && carol.



hamira syafiqa && hamira syafinaz



dari kanan : aida, dian, icah. allina && me.


mohd shahrulnizam ahmad

dorang2 diatas je yang faham i.

oke,
back to the story,
lepas story2 with adek, mama tanya nak g mana. i bagi idea kat mid valley because nak makan carls jr
carls jr da best!

tapi papa cakap jauh, so kitaorang pergi alamanda. jalan2 kat situ, mama nak survey barang untuk holiday kat sabah nanti. katanya nak survey kasut. time tengah jalan2,
berwindow shopping
i dapat message from my BFF, aida.
xkesah lah, tengah i best2 reply text aida. i dapat i more message from arif, my college mate.


arif

message dye berkata =DD

'eyqa, aku nmpk ko! hak3.'

i pon terkejut kot, dah pulak. dalam ramai2 student kat KPTM nie, dye yang i jumpe. dengan gang plak tu.
dohh! tolong lah faham, dah la baju i x beragak. luas leher macam padang bola.
haha.
segan kot.
dah lah kawan2 dye agak hotstuff

dah pulak, kawan2 dye dah tersengih-sengih tengok aku.
eihh! malu!
haha.

then2, jumpe plak dyan && rahem kat food court. tengah dating kot, terkejut si dyan
=PP
tu yang jadi
alamak alamanda

xprivacy langsung kalu nak dating kat situ if korang student KPTM bangi. mesti jumpe orang yang tak sepatutnye.
haha.
sorie arif but but for the same time, aku happy jumpe korang.

haha,
lepas makan, papa ajak balik because papa not feeling very well. kesian papa.
lgpun adek sekolah esok so better balik sebab jam telah menunjukkan pukul 10, nanti i x bole masuk hostel plak

anyway,
i have very nice time yesterday with my parent && adek



i love my parent damn much!
=DD


eyqa && fifi





07 November, 2008

girls day out.

kitaorang nak final tapi still hang out macam tak kisah now is exam week.
haha.
nak buat camne. bosan kot dok dlm bilik


sebelum keluar aku, aida && nadia capture picture banyak sangat
aku dgn aida termasuk nadia camera freak k. banyak picture kitaorang. perasaan nak mampus plak tu. tapi picture kita semua best!
haha
babe, nak wat camne kan?


kami memang begini oke!

terbaek kot picture nie!

nadia pon nak jugak! haha

my lip is my asset!
haha
perlu ke?

aida, u hot babe!


muncung tu!

overkot gambar nie!haha.
kami hot tapi nadia comel sangat!

yang belakang tu.


perlu ke muncung tu?


cakaplah ape pasal kitaorang, kitaorang mmg cam nie.

kami tahu kami hot!

banyak kot picture kitaorang, x boleh nak tapis. semua nak letak!


kitaorang nak final tapi still kua, shopping macam tak kesah

&&
aku still igt today thursday oke! but today is friday.

haha.
melampau tu!
nak wat cam ne!

kitaorang g mid valley semalam, naek public transpot oke (komuter) penin aku.
haha.
nak tengok wayang
movie
max payne
*terbaek sial cte nie

kitaorang dah lah bangun lambat pastu tak lunch, sesampai kat mid valley terus cari tiket wayang. pastu pastu, kitaorang makan kat carls jr. pergh!!! the best. korang patut makan kat stu k.
terbaek

burger dye lagi besar dari muka.
fried fries gemuk2 kot!

burger tu lagi besa dari tangki aida, haha.

allina makan tak abes, marah dye.

buruk sial muka aku bile makan burge nie!


besarnye burger tu!

najwa, makan pun nak cover cover!

mulut kecik!

carl's jr the best!

lepas makan kitaorang jalan-jalan && Shopping
shopping mcm orang gyler sampai lupe show wayang kol 7 pm.

perlu ke bajet depan mng! haha.


pose dekat hsm3 tapi tgk max payne

max payne best weyh, betul cakap acap && fendio. movie nie terbaek.
hero dye penuh kejantanan.

on the way back.



berlari lari masuk ktm, mcm jakun. padahal kejar masa.
malu kot bila orang tengok. pakai cun2 tapi macam beruk.

aku kena bajet duit, duit aku abes shopping.
sorry mama, eyqa over bajet.