28 July, 2010

teman melalak.



hello malaysia !
asia, world !
ada ke ? haha.

oke, to sooooooooo refreshing sebaaaaaaab dapat release tensiooon dengan karaoke bersamaaa temaaaan tak ber-BOYFRIEND aku.

siapa lagi kalau bukannn.

*Drum roll !!!!!!.


.:naddya:.

kita macam lesbo-partner kann.
kau jadi part time lesbo aku je la naddya oii.
kau kan suka bibir aku ini.

*gigit bibir dengan penuh keghairahan.
hahaha.



.:Amira:.

rakan merintih hiba dan segalanyaaa.
mak hayam terhebat laa niee.

amira, aku curi gambar kat blog kau. sorry eh!
*sambil menari nari lagu sorry sorry super junior.



.:Oya:.

my korean soulmate.
kami mempunyai minat yang same.
KOREAAAA !
tapi oya consider bukan single sangat, half half single nie. :D
hahaha.
*wink wink !


kalau lepak dengan mereka ini, topik yang memjadi pilihan.
'KENAPA KITA SINGLE ?'
topik hangat tuu.
kenapa eh kenapa ?

thank kepada mereka bertiga yang berjaya membuat gembira.
dan
korang jugak patut berterima kasih pada saya kerana, saya berjaya membuat korang gembira.
30 lagu dinyanyikan oleh 4 orang gadis CHANTEK.
takdee soreee dah nieee.
hahaha.

ohh, sebelum tuu.
'angan angan, mencari pasangan.......'
hahaha

oke, esok hupdate lagi.
caoi.

lovess,
eyqa.



1 comment:

Aiza Hanis S. said...

hahahahaha, bangang ah. aku tgelak baca post ni sbb aku terbayang cara korang cakap "bila kte nk dpt boyfren" hahahahaha