17 May, 2010

Semester break.

ohyey ohyey ohyey.
saya cuuuuuuuuutiiiiiiiiiiiiii ! serooonok betol aku nie.
cuti ! best sial.

takyah fikir nak bangun pagi pagi pergi kolej.
takyah nak fikir reason bangang nak bagi alasan masuk lambat,
takyah nak fikir ape nak buat kalu ponteng class,
takyah nak fikir dapat surat amaran lagi. kuang kuang kuang.
takyah fikir nak buat assignment. weeeeee~
HAHAHHAHA

aku cuti sebulan je,
so mcm takyah kerja je,
aku nie memang takpenah kerja tau.
ade je halangan menghalang. ceeeh ! ayat. statement. hahahahaha.

tadi papa mama amik aku kat bangi.
gigih nak balik cheras nie.
dalam kereta aku dan mama meartap hiba bersama sama.

sekarang memang zaman meratap hiba eh.
aku rase semua orang termasuk aku,
asyik meratap je nie.
sampai nanges aku dalam kereta.

If your mom nanges sedey, mesti korang sebak kan.
aku pun. esk esk esk =,(

She is my mom and he is my dad, aku akan sentiasa dibelakang mereke,
family aku selalu terlibat tapi ape hak orang keliling nak buat parent aku macam nie.
parent aku bukan pencacai angkat najis tau,
kitaorang tak mintak duit korang nak makan tau,
kitaorang satu family tak kacau hidup korang pun,
kalau korang tak suka kitaorang. INGAT ! kitaorang belum tentu suka kat korang.
korang baling taek kan. tapi taek cicak jee NAH KAU ! taek aku, aku bagi.
sekali kau lari dari kitaorang, 100 kali kitaorang lari dari korang.

soooooooo,
apakah ini ?
ini namenye surat amaran. HAHHAHA.
kepada siapa ? hahaha, siapakah ?
aku tak rase dorang bace blog aku tapi takpe,
untuk kepuasan aku.
kalau tak lepas tak puas kan,
sooooooooooo, kasi lepas jeeeee.
kannnnnnnnnnn !

memang musim MERATAP HIBA kan mira kannnn. *angkat angkat kening !
hahahah.


caoi.
cari idea mari untook hupdate.
idea marii marii.

*nak makan delifrance laaa. cehhhhh !

2 comments:

Aiza Hanis S. said...

haloh halohhh. mmg skrg mmg musim meratap hiba eyqaaa. huu takpe, dah cutiii kannnnnnnnnn. ape lagiiii woot woot! ;D

Amira Zafirah said...

echeyyy, meratap hiba pandang aku kaan. hahaha
tp mmg betol pon, takpe. nnt kite mratap same same taw !